Drogi Kliencie!
Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby towary w sklepie były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych. Jednakże, jeśli przytrafi Ci się bardzo rzadka sytuacja, że otrzymasz towar posiadający wadę lub wada taka ujawni się w terminie objętym gwarancją od momentu zakupu, masz prawo do reklamacji tego towaru.
- W razie stwierdzenia wad towaru lub niezgodności kupionego towaru z umową, niezwłocznie powiadom obsługę Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres info@saicoswarszawa.pl lub w formie pisemnej, na adres naszej siedziby.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: a) imię i nazwisko Klienta; b) adres do korespondencji; c) numer zamówienia (jeśli zostało złożone); d) opis, na czym polega wada lub niezgodność towaru z umową; e) określenie roszczenia; f) Twój podpis w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego zostaniesz powiadomiony telefonicznie lub pisemnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od przesłania zgłoszenia reklamacyjnego.
- W razie konieczności odesłania do nas reklamowanego towaru, przed jego odesłaniem zalecamy kontakt z nami w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie i Sklepu sposobu odesłania towaru, w tym rodzaju przesyłki zwrotnej oraz firmy, za pośrednictwem której przesyłka zostanie odesłana.