Sposoby płatności
Drogi Kliencie!
Nasz sklep oferuje Ci następujące wygodne i bezpieczne formy płatności:
- Przelew na konto Sklepu. Niezbędne informacje do realizacji przelewu, w tym numer konta bankowego sklepu i numer zamówienia otrzymasz pocztą elektroniczną po złożeniu zamówienia. Prosimy abyś w tytule przelewu zawsze wpisywał numer swojego zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego. Dane do przelewu:
- Nazwa odbiorcy: PARKIET WAWA s.c. M. Zielińska W.K. Górski
Numer konta: 29 1020 1127 0000 1302 0203 6044
Adres odbiorcy: 00-382 Warszawa, ul. Solec 81B lok. a-39
Nazwa banku: PKO BP - Płatność w kanale elektronicznym tzw. „błyskawiczny przelew” za pośrednictwem systemu płatniczego www.przelewy24.pl. Do realizacji płatności niezbędne jest posiadanie konta w banku umożliwiającym realizację takich przelewów np. mBank, Inteligo, itp. Pełną, aktualną listę obsługiwanych banków znajdziesz na stronie przelewy24.pl
- Płatność w kanale elektronicznym kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatniczego www.przelewy24.pl. Do realizacji płatności niezbędne jest posiadanie ważnej karty płatniczej akceptowanej przez serwis www.przelewy24.pl: np. VISA, MasterCard, Diners Club lub inne. Wszystkie najpopularniejsze karty są obsługiwane. Pełna, aktualna lista obsługiwanych kart płatniczych dostępna jest na stronach przelewy24.pl
W przypadku dokonywania płatności w kanale elektronicznym poprzez system płatniczy www.przelewy24.pl jeśli transakcja została zautoryzowana pomyślnie powinieneś otrzymać wiadomość potwierdzającą płatność od Przelewy24.pl. Status realizacji zamówienia na Twoim koncie w sklepie saicoswarszawa.pl zostanie uaktualniony na „Płatność Przelewy24 przyjęta”. W przypadku braku autoryzacji, link do ponownego opłacenia zamówienia znajdziesz w historii zamówienia. W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości/reklamacji związanych z realizacją płatności przez Przelewy24.pl, sugerujemy bezpośredni kontakt z obsługą Przelewy24.pl pod telefonem +48 61 642 93 44 lub za pomocą formularza kontaktowego https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja. W razie braku dokończenia transakcji powinieneś też otrzymać wiadomość od Przelewy24.pl o temacie „Rozpoczęcie transakcji w Systemie Przelewy24” z numerem rozpoczętej transakcji, który zalecamy podać podczas kontaktu z Przelewy24.pl
W przypadku płatności za pomocą karty kredytowej lub „błyskawicznego przelewu” bankowego obsługę klienta przejmuje serwis przelewy24.pl. Formularze płatności znajdują się na jego serwerze i są szyfrowane odpowiednimi technologiami (SSL). Nasz sklep nie rejestruje ani nie przechowuje jakichkolwiek danych związanych z obsługą dokonywanych przez Ciebie płatności.
Szczegółowy opis stosowanych rozwiązań i procedur w zakresie bezpieczeństwa znajdziesz na przelewy24.pl.
Wybór formy płatności należy do Ciebie!